lördag 18 februari 2012

Presenten.


Jag har ju varit sjukt trött på den kamera jag har. Sambon kom hem igår och dumpade denna sak i knät på mig. Så nu är min lilla "pocketkamera" ett minne blott. Den har varit trogen men den har definitivt sina begränsningar. En systemkamera har varit en dröm ett bra tag, nu har jag en : )) Men några bilder eller resultat från presenten har jag inte än, måste sätta mig in i hur den fungerar. Kan ju nämna att sambon totalt la beslag på den nya kameran igår och jag lät honom leka... Min tid kommer. I dag ska jag se vad sambon ställt in (till med) vad gäller funktionerna på kameran och sen ska jag ställa allt till rätta igen ; )

Tog faktiskt med kameran ut i morse när det var utfodringsdags. Försökte mig på att ta några bilder, men det blev liksom inget. Det var inte förens jag kom in igen som jag förstod varför. Det hade nog gått bättre om jag tagit av linsskyddet...

*******************





1 kommentar:

  1. Hi hi.... ja så kan det gå!
    Jag önskar mig också en annan kamera, vi får väl se ....
    Lycka till med din!
    Kram
    Sofia

    SvaraRadera