onsdag 29 februari 2012

...och i skogen plockar man snödroppar.



I dag har det legat ett lock över himlen. Grått och nästan ogenomträngbart. Byta hos kaninerna stod på dagens morgon schema. Eftermiddagen spenderade jag i köket bakandes matbröd. I går trimmades två hundar så jag vilade ryggen idag. Har två stycken till att trimma. Hundarna fick en kortare promenad idag och jag passade på att plocka in av snödropparna som spritt sig i skogen. Upptäckte att videungen hade fått söta små kissar : ) Jag var bara tvungen att plocka in videkvistar också. Fint i all sin enkelhet.

Önskar er alla en trevlig kväll : )


********************









2 kommentarer:

  1. Va?????? Vi har haft världens underbaraste väder, 18 grader i solen längs husväggen!

    SvaraRadera
  2. Jag får riktigt våriga känslor av dina bilder. Här är det fullt med snö ännu, men det tinar och idag småregnar det tillochmed så det finns hopp. :)

    //Boije

    SvaraRadera