tisdag 28 februari 2012

Att klä sig praktiskt eller?

Satt och slö surfade lite här om kvällen och snubblade på dessa fantastiska kläder. Hela mitt hjärta skrek Vill ha!!! Handgjort, romantiskt i skinn med franska spetsar. Och färgerna sen, suck precis min smak...



Den här lilla söta jackan skulle jag kunnat dö för : )

Det satt en liten ängel på min vänstra axel och påpekade just hur söt den var och hur bra jag skulle passa i den. Då la sig en annan jävel i samtalet. Sittandes på den andra axeln började den fan ifrågasätta jackan och mitt behov av den. Jag försökte försvara mig med att jag kunde ha den till fint liksom. Ängeln höll med. Jäveln på höger axel påpekade elakt att jag sällan klädde mig fint numera. Ängeln blev upprörd och jag med, Vi hävdade bestämt att om vi hade haft en sån här jacka så hade vi klätt upp oss oftare, så det så.
 -Den är skitsnygg och blir fin till gåbort, middagar och kalas.

Fanskapet sade syrligt ja du går ju bort jämt och ständigt och ränna på kalas är ju din specialitet...
-Nåja jag kanske inte klär upp mig så ofta men ändå.
Ja sa fanskapet, du kan ju ha den när du går på långis med hundarna, eller när du matar hönsen och städar kaninburar. Nej köp dig du ett par nya mjukisbyxor och ett par gummistövlar. Det passar sig bättre med din livstil.

Det blir nog tyvärr gummistövlar och mjukisbyxor istället för denna söta jacka , denna gång *suck* Mjukisbyxor kan man inte ha för många av och de gamla gummistövlarna har spruckit och tar in mer vatten än Titanic.

Kläderna finns här:


***********************'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar