söndag 28 april 2013

The MammeLucks.


Kan man bli annat än glad över dessa trinda damer som vaggar fram på gräsmattan? De skäms minsan inte för sina runda mjuka former. De avnjuter dagen i sina fluffiga mammelucker och låter ändan vara så bred den vill. Jag önskar att jag kunde ha samma avspända inställning till mig själv och min egen kropp. Jag är pinsamt medveten om att vintern har inneburit allt för mycket av livets goda kontra motion. Det sistnämnda har länge varit en bristvara i detta hushåll. Kanske dags att ändra lite på det. Eller så köper jag nya kläder bara : ))

Trevlig söndag!

*******







3 kommentarer:

  1. Vilka godingar! Så jag känner igen mig...
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. I din beskrivning om livets goda och motion, kanske jag ska förtydliga :-)
    Ha det bäst igen!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt inlägg du har skrivit dag! Jag skrattade gott åt din beskrivning av de trinda damerna ;) Och det sista du skrev håller jag fullkomligt med om för det gäller även mig!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera