lördag 26 januari 2013

En korg med lördagsgosis.



 
I går kom det ett paket innehållandes detta godis eller gosis, för det är ju inte ätbart men mjukt : ) I morse vaknade jag tidigt och låg någon timme och vände och vred på mig, hur kan man sova när man har en hel korg med fibrer som väntar på en : ) Redan igår så började planerna ta form vad gäller godiset. Hur och vad jag skall använda dem till är nu bestämt. Det är en korg med gott och blandat, Där finns bla Merino och seacell* och sen ska jag tillsätta lite andra fibrer i blandningen. Vad sägs om lite angora, ull och hm... bomullsfibrer : ) Det blir nog en spännande mix. 

*Seacell är en organisk fiber som görs av havstång och andra växtdelar som flutit i land på stranden.

Nu hänger jag upp skylten; Stör ej, jag spinner....


Trevlig lördag på er!

****




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar