lördag 29 september 2012

Romantiska kläder på min önskelista.

 Magnolia Pearl, ja jag har skrivit om dem förut... och visat bilder som nästan borde cencureras : )) Då de väcker en stor vill ha lust!!! Det trevliga tycker jag är att de går sin egen väg. Ingen cattwalk här inte med trådsmala utmärglade modeller, inga påkostade reklamfilmer med flickor som bara ser onaturliga ut i sin kroppsform. Nej, "Pearl" själv är en av modellerna som visar sina kläder, tillsammans med ett par flickor som syr åt henne. Så är det även i deras "reklamfilmer" Me like!
Magnolia Pearl är ett amerikanskt märke placerad i Texas.

 När de dyker upp med sin husvagn på mässor och klädmässor så har de en monter som är helt otrolig. Aldrig sett något liknande : )



Vill ni titta på mer porr? Här kommer länkar till Magnolia Pearl;






Ja, kläderna finns även i sverige bla: Här och här.

Fast i dag klär jag mig inte som i mina drömmar. I dag ska korgen packas med kaffe och 5 hundar stuvas in i bilen. Sen blir det skogen i ett par timmar. Det skall läggas spår och förhoppningsvis plockas svamp. Till detta så behövs det nåt lite mera praktiskt på fötterna : ))

Vi ses, ha en bra lördag!

*****
Alla bilder är lånade från nätet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar