fredag 28 september 2012

Den läckraset husvagnen jag sett.

 Tänk att få fylla sitt hem med mönster, färger i en salig blandning.

 Eller i alla fall en egen liten vrå där man kan vara nästan lite porrigt vulgär : )) Porrigt vulgär ska läsas på mitt sätt; Dessa bilder är porr för mig, ett sätt att få drömma lite, fantisera, det sätter fart på mitt eget skapande. Ideerna flödar... Det vulgära är just det att det är så späckat, så mycket av allt, men ändå så passar allt så bra tillsammans. Inget less is more här inte : )

 Ännu bättre blir det när man vet att detta bara är en liten husvagn

 En rullande affär, ett showroom, en liten utställningslokal. Och tjejen som skapat det hela gör också tillsammans med ett par andra tjejer helt fantastiska kläder. Nu snackar vi riktig porr : ))

Jag undrar hur sambon skulle reagera om jag visade honom dessa bilder. Vår husvagn skulle in på besiktning och jag hoppades i smyg att den inte skulle gå igenom, då hade jag tänkt förvandla den till ett nytt hönshus. Sambon höll på att svimma över den iden. Nu gick vagnen igenom besiktningen. Men i stället för att den ska stå tom hela vintern så har jag flyttat ut i den med mina sy och spinn prylar. Vårt torp är ju litet så varje extra kvadratmeter behövs. Jag skulle gärna vilja göra om den på insidan. En mer fantasilös inredning än den som finns i husvagnar *ryser* finns nog inte.

I morron blir det kläder. Jag skulle kunna shoppa ihjäl mig när jag besöker husvagnstjejernas hemsida...

Trevlig fredag!

****

1 kommentar: