torsdag 26 december 2013

Jag passar på.


Bättre vinter kan man inte ha. Det är full framkomlighet överallt och jag fryser inte. Visst lite snö som fin kuliss till julen hade inte varit dumt men nä, nu går vi mot våren igen. Vill du se snö köp ett julkort att titta på säger S. 

Han har frigång idag och kommer att spendera dagen i Danmark, alltså har jag torpet för mig själv och här ska det rockas loss, jag lovar! Först blir det en långis med hundarna så att jag  med gott samvete kan gotta ner mig i all ull :) Ja jag vet att det visst ska heta grotta ner sig men det tycker jag låter ubertöntigt. Jag, jag gottar jag. Den lilla engelamannen ska få en bordsplacering och jag lär veva ihop ett och annat kardflor. Jag ska hinna med att sticka lite också och sen så ska jag rensa den senast inköpta alpackaullen som nu har torkat efter tvätt. Tralla-la-la- laa, mina aktiviteter lär uppta hela storstugan :)


Ja ***suck*** livet är dejligt :)

*****


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar