söndag 11 mars 2012

Nya gummistövlar ala chic!

Mycket snack om melodifestivalen har det varit och det lär väl fortsätta under dagen. Själv såg jag de två första uttagningstävlingarna eller vad man ska kalla dem. Sen tröttnade jag. Den tar ju liksom aldrig slut. Det är lördag efter lördag, jag hinner tröttna på halva vägen. Sen ska de mussisera i andra chansen också och när vi tröttnat på detta koncept då kör vi tredje och fjärde chansen... Sen så tycker jag låtarna är urpissiga också, parden my french!

Så, slutgnällt för denna gång. I dag ska jag paradera runt i mina nya gummistövlar i trädgården och jobba lite. Var ju hemskt sugen på en sån här jacka; se tidigare inlägg här! Avstod den dock med tanke på dess minimala bruksvärde i mitt liv just nu. Det blev ett par nya mjukisbyxor som man med lätthet kan röra sig i när man gräver, släpar runt saker och i allmänhet skitar ner sig. Däremot så kunde jag inte motstå dessa gummistövlar, för ett par nya behövde jag : ) Tycker de är så söta. Inte dyra heller 160 kronor tror jag att jag betalade. Få se hur länge de håller. Tycker generellt att gummistövlar av de bättre märkena har blivit betydligt sämre i kvalitén de sista 5-10 åren. Förr höll ett par tretorn en evighet, nu är det en säsong som gäller.

Ha en skön söndag på er!

************************






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar