onsdag 24 februari 2010

24/2 Vinterpromenad...

16.28 Även idag har det varit kallt men en strålande sol, liksom igår. Jag glömde kameran igår när vi gick på promenad, hundarna och jag. Men idag tog jag med den. Genade genom skogen bakom vårat hus. Då kommer man direkt på skoterspåren och elljusspåret... sen kan man gå direkt till den lilla affären, vilket var mitt mål.












En underbar dag, med klarblå himmel och strålande sol. Lagom kallt ca 8-9 minus : ))

I dag skulle jag åkt och jobbat men igår kväll gjorde jag en redig kärringvurpa... Satte mig naturligtvis rätt på baken med handen under mig AJ! Det gjorde jätte ont och nu är handen stukad. Så jag har tagit ledigt de två nätter jag skulle jobba. Mannen ringde alldeles nyss, han kommer upp sent ikväll med en frys. Det har jag saknat så nu kan vi storhandla ordentligt. Vi har fått göra som man gjorde förr med frysvaror dvs gräva ner dem i snön...

Trevlig fortsättning på onsdagen alla!




1 kommentar:

  1. Jättehärliga bilder=)

    Nog är det väl liiiite skönt att slippa åka från Godset va..? Trots lite ont i tassen. Hoppas det inte är någon skit-fraktur som du får gå o lida över i framtiden bara.

    Lycka till med tassen, kraaam

    SvaraRadera