torsdag 5 juli 2012

Nu lägger jag undan saxen.

Nu lägger jag undan saxen för ett tag. Sista kaninen är klippt och det mesta av ullen är nu förvandlad till garn : ) Men det går ingen nöd på mig jag har ju fårull att roa mig med. Ska spinna upp fårull så det räcker till raggsockor åt ett par barnbarn. Ja inte mina barnbarn utan en annans : )

Jag har lite satinangoraull till salu från min svarta hane. Ullen är den härligt grå du ser på bilden. Om möjligt så är satinullen ännu mjukare och lenare än angoraullen, som en smekning mot huden.

Garnet väger 45 g och priset är 300 kronor. Det är ett tunt garn i samma stil som det *här*

Letar du andra färger så finns det några ställen till som har angoragarn till salu. Garn med 100% angora i alltså. Här är ett:

-> Angoragarnet Rörmyr HB <-



Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar