söndag 28 juli 2013

Flärd på foten

Fick en rätt rolig kommentar igår på det community som jag "hänger" på. 

" känns lite som att du bor på en främmande planet när jag läser din blogg. Inte en McDonalds så lång ögat kan nå ."
Bara just därför tänkte jag visa upp mig. Eller rättare sagt visa upp det senaste inköpet i skoväg. Jag föll för dessa opraktiska sandaletter när vi var inne i stan sist. Stor sko rea, måste kollas in. Gummistövlar har jag ju redan och praktiska kängor och allt annat sådant. Det fattades egentligen bara nåt sådant här. Nåt att visa upp sig i när man lämnar torpet och har klätt sig fint : )

Jag har redan varit ute och promenerat in dem. De fick besöka både lantmännen och veterinären sist vi var ute på byn : ) 

*********









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar