lördag 3 juli 2010

Tvi för sommarens alla äckliga kryp...

Bilden är hittad på nätet/bildsök och helt fräckt lånad
X
Varför, varför, varför
tog jag inte bort getingboet som höll på att byggas på verandan i en tomkartong sist jag var hemma????
X
Då en golfboll stort... Nu stort som en handboll och full av aktivitet *ryser*
X
Åhhh vad jag ångrar mig. Att jag inte tog bort det. Nu sitter jag på verandan och fikar, tittar i tidningar och filosoferar medans jag sneglar mot boet och ryser...
X
Jag är full av mordiska planer om hur jag ska bli av med boet och dess invånare. Tyvärr så är jag också feg, jag erkänner jag vill inte bli stucken : (
Resten av dagen och kvällen innan jag åker och jobbar min sista natt, kommer att gå åt till att samla mod. Mod för att göra mig av med boet på lämpligast sätt.
Har precis läst att ett bo kan innehålla 10.000 getingar eller mer...
x
Jag är en FEGIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar