onsdag 7 juli 2010

Bröllop är underbart...

Maten!

Speciellt om det är en dag med strålande sol, vacker omgivning och lyckliga människor : ) Man blir liksom lite smittad av det hela. Paret som gifte sig var ursöta tillsammans och det lite lustiga i det hela är att jag aldrig träffat dem och ändå så blir man bjuden på deras bröllop. Det är stort, tycker jag : )

Mannen har lärt känna dem på nätet och träffat dem ett par gånger. När jag träffade mannen på nätet så åkte jag liksom bara med av farten och började känna dem, via nätet. Har varit kul att följa dem genom deras nätdejting eller vad man ska kalla det : ) Fram till ett litet romantiskt bröllop, just där Österdalsälven och Västerdalsälven går i hop och bildar Dalälven. Det var så där betagande vackert där. Härlig utsikt med lummig grönska och det blå vattnet som stilla flöt nedanför sluttningen. Att ha picknick lunch i paviljongen där var ett självklart val. Särskilt eftersom platsen betyder nåt lite extra för paret : )

Jag känner mig lite privilegierad som fick vara med på deras speciella dag.


Ringen...

Har aldrig haft någon direkt längtan själv efter att få gifta mig men onekligen så blir man lite öm i hjärtat och lite avis... fast på ett fint sätt : )


Kyssen!
Kan man få en sån där lycklig kyss med en mera underbar bakgrund? Jag erkänner, längst in så är jag nog en liten smygromantiker. Fast det talar jag inte om för nån ; )



Hoppas att ni två har ett långt & lyckligt liv tillsammans

****************************
Länk till brudens blogg, där hon skriver om sitt stora intresse, förutom mannen då ; )

httpp://vildhäst.blogspot.com

eller så kikar ni till höger------------>
för där finns hennes blogg bland mina inspirerande bloggar : )



2 kommentarer:

  1. Tack för att ni var med och förgyllde vår dag! Känns som jag känt dig länge trots att, som du säger, vi inte setts tidigare. Skumt hur man lär känna folk nu för tiden*s*

    Om vi inte haft tåget att passa hade vi väl ätit än, jisses vad mycket mat som rymdes på plankan!!

    Nu har vi det bra på vår resa.

    Många kramar, hoppas verkligen vi ses snart igen! Vi kommer ju bo nära en flygplats, så det ordnar sig säkert=)

    Tack igen till dig o Mannen
    Hls//fru Jonsson

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en nejlika däremot. :D

    SvaraRadera