söndag 24 februari 2013

Hemmagjord boost för vintertrötta.

Vädret och årstiden är omöjligt att påverka. Det är februari och det är vinter. Pessimisten kallar det senvinter medans optimisten hurtigt kör med vårvinter. Jag pendlar däremellan beroendes på vädret. Men Tadam! Nu är det dags att trolla fram extra batterierna, sparad energi på flaska. Ekologiskt och hemkört. Bättre kan det inte bli : )

Det är nu i denna trista årstid som jag korkar upp den röda livgivande drycken. Tar med mitt glas ut och sätter mig i snön : / Nja ta med ut och sitta i snön får nog vänta några måader till. Vinglasets fot sjönk ända ner till glaskupan i snön. 

Det är visserligen söndag i dag men skål på er!
Jag har öppnat den första flaskan med hemkokt slånbärsaft och antioxidanterna bara dansar runt i glaset : )


Häpp!

******

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar