måndag 26 november 2012

Avslöjande bilder.

Det är så upphetsande att man nästan inte vågar titta *kniper med ögonen* Vårt nya duschdraperi haha... Ja så många bilder inifrån torpet har jag ju inte lagt ut i bloggen tidigare, men här bjuder jag på en ; )

Jag tröttnade på det sunkiga draperi vi hade och köpte ett nytt. Inte hittade jag exakt vad jag ville ha i fråga om färg och mönster men tja, detta dög. Sen hittade jag ett helt nytt duschdraperi bland bråten på övervåningen. Nåt som sambon köpt nån gång som blivit liggandes. Han har dubbletter av lite allt möjligt den här sambon. Köper-bra att ha- lägger undan -glömmer bort- köper nytt.

Lite som min mamma som köpte bra julklappar, la undan dem och glömde bort dem... Man kunde få en fint inslaget juligt paket till midsommaren : ))

Trevlig dag på er!

****

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar