söndag 19 januari 2014

Knitting basket.

 
Jag föll fullständigt när jag fick syn på denna. Jag älskar läder och denna lär bara bli vackrare och vackrare med åren. Jag har inte brytt mig om att kolla vad den kostar, för det gör den nog :) Jag nöjer mig med att kika på den och drömma. För helt ärligt så har jag inte ett så stort behov av en knitting basket i läder även om den är underbar. Däremot så kasserade sambon här hemma två tweed kavajer och dem har jag funderingar på att sy om till nåt liknande, nån variant av knitting basket. Tänker nog ha denna läderväska som grundmodell när jag ger mig på kavajerna. Tweed blir ju inte lika styvt men det kanske inte gör nåt. Eller om man skall pressa vieselin på tygstyckena mellan tweeden och fodret. Skall fundera lite på vad som kan bli bäst. 

 
Ha en fin söndag!
 
*****
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar