torsdag 24 oktober 2013

Urgröpt och fylld.





 Ansträngt mig lite vid fotograferingen idag, har slarvat den sista tiden ;)

Den sista myntan har nu torkat och stoppats ner i en glasburk. Just nu är jag inne i en te period och jag vill ha både god honung och len mjölk i mitt te. Jag är lite sån, smått manisk en tid tills jag upptäcker nåt annat :) En annan favorit just nu är saker som är urgröpta, fyllda och tillagade i ugn. Äter olika varianter på detta tema till lunch flera gånger i veckan. I dag bli det en klassiker, fyllda paprikor. Jag har fyllt dem med en hackad tomat, fisk och coscos och lök. Ja det finns säkert fler saker i då det är rester. Rester som är lite för litet att värmas upp igen men precis lagom att tryckas ner i nåt annat :) Till detta så njuter jag av min andra passion just nu, röror, till mesta delen vegetariska. Fast röror, tröttnar man någonsin på dem?


Trevlig torsdag!

*******






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar