måndag 23 april 2012

Nya gardiner.



Sambon har önskat sig ett par gardiner till sovrummet. Han vill gömma sig för solen när han ligger på sängen och läser : ) Jag är ingen gardinperson men ibland så får man ge vika. Gardiner i affären... jag hittar aldrig några jag vill ha och om jag ser några fina ja då är de svindyra. Jag köper inte sovrumsgardiner för 1000 lappen. Jag är för snål helt enkelt. Alltså tog jag och rotade bland mina linnetyger och lakan. Ett lakan delades i två och blev enkla raka gardiner till sovrummet. Jag är jätte nöjd. Det blev lite gulligt. Och helt gratis, om man inte räknar in arbetsinsatsen förstås : )) Nu när jag har ångan uppe för det här med gardiner så ska det bli gardiner till vardagsrummet också i samma stil : ))


Trevlig måndags kväll på er!

*******





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar