fredag 2 september 2011

Snubblade på en fantastisk sak...

I går la jag vantarna på en fin fin sak. Inte för att jag behöver den och ej heller har jag plats för den men den är bara så underbar att jag inte kunde motstå den. X undrade vad jag skulle ha den till, vi har ju absolut inget behov av den, alls... Nä, det kan väl hända men det är min uppgift att rädda den och ge den ett nytt liv : )





Den har många år på nacken.


De 3 generationer av barn som nyttjat den har farit hårt fram med den. Men jag ska fräscha upp den. Fast jag inte själv har nåt behov av den så kan den bli fin till nån annan. X var med och bar när tingesten skulle hämtas. I morse vid frukosten så höll han på att få en mindre hjärtattack : ))) Jag blev plötsligt helt galet sugen på gurka och rusade till kylskåpet och visst hade vi gurka...


X hmmade och la i hop två och två. Barnsak igår och kravings för gurka på morronen!?


Nä nä, det väntas inte smått inte. Visst kan man falla för barnsaker och bli sugen på gurka, utan att det betyder något.

***********************



Nu till nåt helt annat. Jag har för mycket saker (om man nu kan ha det) Så jag har beslutat att sälja av lite grejer. Jag får helt enkellt inte rum med allt jag samlat på mig. Snart så kommer ett litet torp att tömmas och då blir det mera saker som jag inte får rum med.

Därför har jag skaffat en blogg till där jag kommer att stoppa in saker som jag säljer av. Under min presentation så ligger det en ny bild, klicka på den så kommer du till den andra bloggen, som är under uppbyggnad.



*********************************




Trevlig fredagskväll på er : )












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar