söndag 6 mars 2011

Blomkrukorna fick bli bestickförvaring...


En liten glimt från köket, ett projekt fortfarande på planeringsstadiet. Men ändå så kan man inte låta bli att pyssla där och försöka få till det lite fint. Den bruna hyllan målades vit och flyttade in i hallen.... i någon vecka sen tyckte inte jag att den passade där så den fick flytta i i köket. Där passar den bättre och ger rum för alla mina burkar.



På en sån där billig krimskramsbutik sprang jag på vita blomkrukor för 10;an styck.



Fick med mig tre hem och nu har jag besticken i dem, ståendes på de vita hyllan. Väldigt praktiskt.


I bakgrunden syns en liten vit minidörr, en av mina favoritsaker. Jag har ingen aning om vad jag ska ha den till så den flyttar mest omkring som dekoration för att glädja mitt öga.


Hoppas ni har haft en trevlig söndag, det har jag haft : )

************




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar