söndag 5 augusti 2012

Farbror blå.

 Lite bilder på "farbror blå". En av mina egna uppfödningar som jag är mäkta stolt över. Han är fortfarande ung, drygt 7 månader men det ser ut att bli en riktigt bra ull på honom : ) Och färgen, jag älskar den. Rasen är satinangora.



Snäll är han också, lugn och trygg. Snart, snart så är det dags att klippa honom igen *längtar*

I dag har det varit en pysseldag hos djuren. Hundarna har fått sig en översyn, klor har klippts. Hönshus och kaninburar har städats. Jag blir på väldigt bra humör när jag får pyssla ute hos dem. Stressen släpper och man kan ta god tid på sig och bara vara.

En av hönorna ligger på spännande avelsägg. Om ett par veckor vet jag resultatet. Just nu så ser jag bara till att hon har det så bra som möjligt. Lite fånigt nästan vad man håller på *ler*

Eftermiddagen kommer att ägnas åt de möbler jag loppade för några dar sen : ) Och naturligtvis så blir det en del TV. Jag följer OS på mitt sätt. Jag tittar på hästsporten och i dag är det hoppning.

Trevlig söndag!

*****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar