fredag 30 januari 2015

Tack för den här tiden kära blogg.

 Min blivande spinnstuga (det gamla undantaget) med plats för kurser och gästboende på övervåningen. Jag längtar så till att få inreda den.
 
 En stor eftersatt trädgård med bärbuskar och fruktträd samt vy utöver gammal hagmark
Boningshuset skymtar fram.
 
 Boningshuset. Att lämna 50 kvm stuga i skogen och flytta hit kommer att kännas som om man flyttat in på en herrgård. Ändå så klassas denna gård inte mer än som ett hemman :)
 
Från boningshusets leder en grusgång ner till stallarna. Ja nu har vi utrymme så att det räcker. Officiellt tillträde har vi först den 9 februari.
 
Tack alla ni som hittat hit. Detta blir mitt sista inlägg i denna blogg. Jag låter den vara kvar. I denna har jag gått igenom så mycket och en del bilder jag tagit kommer jag nog att återanvända i framtiden.
 
Jag startar inte upp någon ny blogg utan har skapat en facebooksida istället. Vill du veta vad som händer kring gården så får du gå med i den.
 
 


3 kommentarer: