torsdag 11 september 2014

Höststädning och chokladbrunt mys.



 
Har spunnit upp några härvor mjuk Värmlandsull. En härlig chokladig ull som är verkligt supersoft. Detta är en present :) Ullen är så mjuk och skön att den kommer att passa både till en halsduk, som sjal, mössa eller vantar. 4 härvor ca 300 g blev det. Jag hoppas att mottagaren blir nöjd, hon älskar nämligen färgen. Det vet jag :) Själv så tröttnade jag på färg och la bloggen i klorin, nu ska den vara blek ett tag. Sen hörde jag nåt så bra att jag beslöt att förvandla det till ett citat:
 
- Every artist has its originality,
its called talent.
You cant compere them...
 
Detta sagt i en diskussion där man tjafsade om vem som sjöng bäst av lite olika sångerskor. OOoh så jag gillade!
 
Trevlig onsdag!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar