onsdag 15 maj 2013

The mansion.

 Det är mycket nu, mycket som snurrar i huvudet och ute är det trädgård, höns, odla och fönster. Det är mycket nu.  Dagarna ägnas åt fönstren och djuren här hemma allt medans ogräset frodas... jag borde, men jag hinner inte. Kvällarna sitter jag gärna en stund framför datorn och letar efter inspiration till växthuset och allt som det skall användas till och rymma. Snubblade på denna fina blogg, The Vintage Baglady
Kunde bara inte motstå att adoptera ett par bilder från hennes blogg på hennes hönshus eller mansion som hon kallar det. Vilket fantastiskt ställe : ) Kanske skall mina höns få nåt liknande i mitt växthus. Skulle ju kunna göra flyttbara väggar som man ställer upp när de ska till att flytta in.




Kan mycket väl se mig själv sitta i en sådan här miljö med spinnrocken eller symaskinen till hösten. Ja alltså hönsen på insidan och jag på utsidan om nätet ; )

Nu ska jag återgå till de stora drivbänksfönstren.


Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar