torsdag 23 maj 2013

Bloggsvacka.


Har en liten bloggsvacka nu. Tror aldrig att jag har haft det förr. Någon gång har jag sagt adjö för att det har hänt alltför tuffa saker omkring mig, men lusten att blogga har alltid varit för stark så jag har fortsatt ändå. Bloggandet är ju både en liten ventil, lite dagbok och ett sätt att för en stund tänka på annat och ett sätt att sammanfatta dagliga händelser. Här i bloggen kan man skapa sin egen verklighet och den bild man vill ge av sig själv och sitt liv. En nypa sant och ett kryddmått polerat så brukar det bli en fin mix : ))

Det är inget särskilt som hänt nu utan jag har bara inga blogg idéer för tillfället. Jag gör ju samma sak varje dag: Rastar hundar, fodrar djur. Kämpar med fönstret. Pysslar lite smått i trädgården och väntar... på den där gården som vi förhoppningsvis någon gång hittar. Eller i alla fall ett större hus med lador för alla våra prylar och projekt. Så kanske det blir lite tunt med blogginlägg ett tag framöver. 

Nu tillbaks till fönsterna. Ha en fin torsdag alla!

*****




1 kommentar: