söndag 5 maj 2013

Beach 2013.



 Sambon tyckte måhända att detta stadiga fruntimmer var en aning orakad och sträv. Lite mjukgörande lotion och några drag med hyveln hade inte skadat.



Nu är nog både dagens bloggrubrik och bilder en smula missvisande. Det är inte jag inför beach 2013 på bilderna och med all säkerhet så skall detta stadiga fruntimmer av rasen Svenska Linderödsvin inte vistas på stranden i år eller nästa. Men jag tycker att rubriken passade bra till bildernas kärvhet : )

Gårdagen upptogs av BH prov och IPO tävlingar. Jag stod i cafeterian och servade folk med frallor, kaffe och senare lunch och dricka. Jag var inte ensam, vi var tre tjejer som stod bakom disken. I dag så har vi varit på trädgårdsmässa, tittat, njutit, handlat och klappat Linderödsdamer : ) Jag borde nog fyllt bloggen med bilder på mässans blomster men det är roligare så här.

Senare i veckan så ska vi hämta något som jag drömt om länge. Vi ska bara förbereda här hemma först så att vi kan ta emot dem på bästa sätt. Nej det är inga djur, inga får denna gång utan nåt annat som kommer att användas mycket : ))

Trevlig fortsättning på söndagen alla!

*******




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar