måndag 29 mars 2010

Mannen gör sitt bästa : ))))

Så här blev stolen : )

16.20 Sitter just nu och försöker hålla mig för skratt. Mannen har haft en jobbig dag ; ) I morse så lastade vi in ett litet kylskåp i bilen som vi skulle köra till landet i Uppsala. Lika bäst kolla till där också. Så att allt är ok. Sen skulle vi montera ner ett litet handfat där och ta med det hit till Tierp. Det blir kanon i våran lilla toa.

Mannen påbörjade arbetet med att ta bort det gamla handfaten när vi kom hem hit. Effter en stund säger han; Du kan du hämta in skruvdragaren, jag glömde den i bilen. Självklart så fanns det ingen skruvdragare i bilen... den låg kvar på landet. Mannen blev inte så glad. Han har två stycken men den andra ligger i garaget i Upplands Väsby. Jag höll mig tyst och ur vägen ; ) Han fick handskruva loss handfatet.

Jag föreslog grannen, vår snälla granne som hjälper oss med allt : ) Mannen lånade en skruvdragare där och att montera upp det nya handfatet gick som en dans... tills jag la mig i ; ) Tyckte konsolerna satt lite mysko och påpekade detta. Men vad säger du sa mannen, ja j**lar... jag har satt de nya som de gamla satt. Fasiken, de är ju vända mot fel håll :(

Självklart så skyller vi allt på de förra ägarna...

Vi hämtade också hem geringssågen från landet, ouppackad i originalkartong. Inköpt för många år sen men den har mannen aldrig använt. Men nu vill tanten (jag) ha kornnischer i sovrummet. Jag har honom mumla om; skitsaker, ärgat ihop osv... hehe jag håller mig ur vägen *s* tänker inte ge mig in i köket och komma med nåra lustiga kommentarer.
Inte förrens han fått i hop den ; )


Så här såg stolen ut förut...

och skrivbordet...

2 kommentarer:

  1. Jag kan tolka det som att ni kanske kommer då? Det skulle glädja oss i alla fall=)

    Min dator är dum i kväll, jag kan inte se bilderna i din blogg=(
    får försöka kolla igen i morgon..

    Ha det fint, kram//Linda

    SvaraRadera
  2. Hälsningar....

    Kolla in dessa kreditkort idag.
    Jag heter Joseph Eric från Ohio. En framgångsrik företagare och far. Jag fick ett av dessa redan programmerade kreditkort som gör att jag kan ta ut högst €7,500 euro dagligen i 30 dagar. Jag är så glad över dessa kort för jag fick mina förra veckan och har redan använt den för att få €45,000 euro. Frank Carlos från e-post: atmgeniuslinks@gmail.com delar ut dessa kort för att stödja människor i alla typer av ekonomiska problem. Jag måste vara uppriktig mot dig, när jag såg annonsen trodde jag att det var olagligt och ett lur, men när jag kontaktade Frank Carlos bekräftade han för mig att även om det är olagligt, kommer ingen att fånga när de använder dessa kort eftersom de har har programmerats för att inaktivera varje kommunikation när den har satts in i en ATM (Automated Teller Machine). Om intresserad kontakta honom så snart som möjligt E-post: atmgeniuslinks@gmail.com

    WhatsApp: +1-781-656-7138.

    SvaraRadera