onsdag 12 december 2012

Googlar för inspiration.

 Det är ju lite tidigt att gotta ner sig i frökatalogerna, den njutningen spar jag till januari 2013. 

 Men eftersom vi ska göra i ordning övervåningen till bland annat ett sovrum så känns det jätte kul att googla på just sovrum. Eller rättare sagt Cottage, farming etc för att hitta de bilder jag går i gång på som Ernst skulle säga.

Nu kommer det att bli ljusare färgsättning där uppe. Men det hade varit mysigt om man hade kunnat ha synligt trä (lite kallt kanske om vintern *ler*)

 Annars förr jag för den här idéen lite. Borde ju kunna gå att sätta bräder utanpå liksom : )


Denna bild fick mig att vilja gå till sängs direkt och vakna upp när det är vår igen, just lagom till blåsippa, vårlök, vitsippa, scilla, vårfåglarna och den första värmande solen...

Alla bilder har jag snott från nätet.

Ha en bra dag!

***


1 kommentar:

  1. Wow vilka inspirationskällor du har hittat!
    Vi håller på att bygga om ett vardagsrum till ett nytt kök och har ganska länge letat efter inspiration. Vi har pendlat mellan gottage-stilen, amerikanskt contry och industriellastilen. Hm...inte lätt att få till det. Men det blir nog en blandning ;-) Jsg vill ha allt! hahahaha

    SvaraRadera