tisdag 20 mars 2012

Bilder på 3 veckors kaninungar : ))

 Ja så är vi vuxna nog att lämna boet lite då och då för att kika på världen utanför... och det var inte lätt att hänga med i svängarna med kameran.

 Denna lilla söta sak skall stanna här hos mig.

 Det finns två viltfärgade. Båda är till salu.


 Även de båda svarta kaninungarna är till salu.

 Jag har inte kollat vad de har för kön ännu. De är lite för små för att jag ska kunna se det med säkerhet.

 Viltfärgad

 Svarta.

 Alla fem

Den i mitten stannar här hos mig : )
På bilderna här är de tre veckor gamla. Leveransklara är de först vid 8 veckor.


Trevlig tisdagskväll!

**************

2 kommentarer:

  1. Jisses så söta kaninungar, vad fint du fotar!

    Ha det gött!

    mvh. Pling

    SvaraRadera
  2. Tack pling.

    Det var länge sen. Allt väl hoppas jag : ))

    SvaraRadera