lördag 5 april 2014

Vilken mästerfotograf jag är.


Vilken mästerfotograf jag är, speciellt fågelbilder lyckas jag bra med. Jo det är en fågel på bilden, visst så. Tittar man noga så hittar man den. En liten rödhake. Den som inte ser den får tro på mitt ord, jag har fotograferat en fågel. 

Fredagskvällen och lördagen har gått åt att mota en energitjuv i grindhålet (mitt medvetande) En vän har fått problem med en uppfödare och den historien jag fick höra igår gjorde mig både arg upprörd och ledsen. Som vanligt kan jag ingenting göra då det mer skadar min vän än uppfödaren och detta leder till att jag ligger och grubblar halva natten och inte kan sova. I dag så ska vännen konfrontera uppfödaren och försöka få sin rätt. Jag har varit på tårna hela dagan, redo att kasta mig i bilen och åka dit som moraliskt stöd, backup, vittne med mera. Vilket också tar på krafterna. Nej i dag utförs det inga mästerverk här hemma. Inte ens en sketen liten fågel lyckas jag fotografera ordentligt.


Trevlig lördag!

****


2 kommentarer:

  1. Pippin är ju där!!!

    mvh.pling

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den det pling ;) Hoppas att allt är bra med dig och dina 4 benta vänner *kram*

      Radera