söndag 31 januari 2010

31/1 Sista natten...

12.13 Sista natten i natt, sen åker jag "hem" i morron : )) I dag står man ut, bara -10 här och en strålande sol. Jag körde upp bilen på uppfarten i morse, det har plogats undan lite mera här, dutti bonde. Tyvärr ligger snöhögen kvar på min parkering men jag får plats med bilen ändå och grannen kommer förbi. Frid och fröjd. Bilen är packad med upptvättade kläder och annat som skall med hem. Ska ta med lite från frysen också.
x
I morron bitti ska jag åka och handla färskfoder innan jag brummar vidare mot norr. Så mannen får lite sovmorron, där hemma ; ) Här har jag städat upp och definitivt slängt ut det sista av julen.... jag har varit lite sen med det. Ljusslingan runt altanen får vara kvar. Det är så fint när den lyser på kvällen när jag är här. Ska betala elräkningen med innan jag far, bävar.... har inte en susning om vad den kan gå på (huva!) Jag betalar direkt till min hyresvärd. Det är avräkning för 4 månader så.... jag får väl ta ett lugnande piller innan jag går ner till dem.

1 kommentar:

  1. Låter skönt att "hemma" är ert gemensamma gods=)

    Ha en fin dag och ta hand om varandra.
    Kram//L

    SvaraRadera