måndag 16 juli 2012

Jag har loppat mig nöjd.


Jag är så sjukt nöjd med mina loppisfynd från gårdagens besök i Ronneby brunspark. Så pass att jag inte behövde åka in till "stan" för att små handla, jag fann det jag letade efter på loppis : )

Rätt smart att besöka loppisen först innan de vanliga affärerna. För man vet ju aldrig vad man springer på på en loppis. I går var det fint väder så det var många som hade bord och många som var där för att titta och handla. Jag hittade bland annat denna örtvagga, en gammal fransk sak som jag tyckte var superfin. Hel och fullt användbar. En sådan har jag velat ha länge. Den låg bland en massa verktyg och jag tittade en stund på den och försökte komma på vad det var. Just när minnet letat fram rätt info från hjärnkontoret så ser jag i ögonvrån en hand som är på väg mot vaggan. Kvickt som attans tog jag upp den *ler* Sen släppte jag den inte.

Den blev min för några tior och det tycker jag den är värd.


Trevlig måndag!

♥♥♥♥♥♥









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar