lördag 14 juli 2012

Angora Baby Booties.


Små söta babysockor av handspunnet angoragarn. Ett lagom pilligt projekt för mig. Stickade med 3 1/2 stickor efter ett mönster jag kom på för några dagar sen. Jätte mjuka och varma för små fötter : ) Det kommer en liten träknapp på som dekoration också. Sulan och skaftet är gjort i resårstickning för att kunna töjas.


För övrigt så sitter jag och försöker lära mig tyska på nätet... *skojar* Jag försöker förstå mig på tyska hemsidor. Jag vet inte vad det är med det landet men engelska verkar inte stå som prio ett när de vill få ut sina varor. Så jag försöker gissa mig till vad det står, googlar på ett och annat tyskt ord och hoppas att jag fattar rätt. Vi får väl se vad jag lyckas beställa hem så småningom = /

Trevlig lördag!

♥♥♥♥♥♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar