tisdag 6 juli 2010

Vi rustar för bröllop...

Någon blomma som jag grävt upp från naturen (fy på mig) Kan det va någon form av lilja?
Nu växer den i min rabatt.

Heta dagar har det varit, så vi har badad vid Dalälven både dagar och kvällar. Inte mycket har blivit gjort här hemma. I dag något sämre väder så mannen har påbörjat bygget av hyllor till hallen. Jag vill ha fasta hyllplan att förvara bla vinterkläder på. Själv har jag tagit tag i målandet igen. En del småprylar skall förvandlas och bli vita. Bla en klädhängare till hallen, ett par ljusstakar i trä och en jättesöt liten fågelholk som jag tänkte hänga upp inomhus på något bra ställe. Men först ska de målas färdigt.

På eftermiddagen fick vi besök så målandet avstannade. Mannen packade in gästerna i bilen och for till dalälven för att bada. Själv stannade jag hemma och förberedde middagen. Vi grillade : ) Det kan man göra hur mycket som helst. Tror aldrig att jag tröttnar på grillat. Våra gäster åker snart hem... Och vi ska börja tänka på morgondagen. Då ska finkläder & fin skor på för vi är bjudna på bröllop. Ska bli riktigt roligt : )

Återkommer med lite bilder från bröllopet i morgon kväll, om jag får lägga in några för bröllopsparet vill säga.

Trevlig kväll på er!


************************





1 kommentar: