lördag 22 september 2012

Dator och ny spinnrock på önskelistan


Brytbröd, bakades här om dagen. Bröd med en massa gott i och utanpå : )

I går så försökte vi ta oss in på en Expert butik, försökte alltså. Vi var där på morgonen innan de hade öppnat eftersom vi hade en del andra ärenden på stan. Då stod det ett 10 tal utanför butiken. Vi bestämde oss för att inte vänta utan körde där i från. Det var kanske dumt. Vid lunch så körde sambon förbi butiken och då var det en 150 meter lång kö utanför butiken.... Vid 17.00 var det fortfarande en lika lång kö. Så i denna butik lär de ha haft varor i alla fall. Flera har tydligen känt sig lurade då det visst varit tomt på hyllorna innan de ens öppnat. För er som inte har en susning om vad jag talar om så har Expert gått i konkurs och nu reas allt.

Visserligen så är det säkert billigare att handla på nätet, men vi hade i alla fall tänkt titta, man vet ju aldrig. Kanske man kunde gjort nåt litet fynd. Jag är ute efter en liten bärbar dator men jag vill också ha en ny spinnrock. Alltså är jag lite snål just nu. Tänker inte köpa för dyr dator då jag hellre vill ha en ny modern spinnrock, men behöver båda två sakerna. Det gäller att få slanten att räcka : )

Trevlig lördag på er!

****




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar