tisdag 25 maj 2010

Nu ska jag gotta mig...

En bild från i höstas...

Har just kommit in från en någorlunda redig promenad med ett gäng blöta hundar. Hade kameran med mig och tog en massa bilder på de drypande djuren. Men tyvärr. Tagit med mig både kameran och batteriladdaren från Tierp men glömt USB sladden *surar*. Så det blir inga bilder.


Det gör inte ett dugg att det regnar. Jag har köpt gott till kaffet som jag nu ska koka och sen har jag rusat till affären för att köpa Drömhem & Trädgård. En bekants hus visas där, ett hemma hos reportage. Har redan tjuvkikat i tidningen : ) Hon har det väldans fint måste jag säga. Nu ska här liggas i soffan, drickas kaffe och tuggas gott, allt medans jag låter mig inspereras av hennes lantliga hem.


Tack för tipset Ann-Marie : ))
*************

1 kommentar:

  1. Tack, tack=)

    Ja så såg skänken ut igår, idag ser den annorlunda ut*s* Får kanske ta en ny bild..

    Skönt med regniga dagar ibland. Här är det fint men kallt så jag har passat på att ta långa promenader med hundarna. Här ska det visst regna imorrn, då ska jag nog krama hundarna i soffan istället=)

    Skön soff-bild på Ludde utlovas imorrn;) Kram

    SvaraRadera